Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Bim Lindgren - 14 mars 2013 13:20

HEj hopp!


I dag började dagen med besök på jobbet.. alltid så trevligt att titta förbi, alla är så glada, fast att det är tungt tungt på avd.

I alla fall så vägde jag mig i morse.. 104 kg. Lika många kilon som jag vägde för 20 år sedan efter jag fått Kevin..   


Dumping?! jag får väldigt ont i magen av vissa livsmedel, men känner inte att jag får hjärtklappning och blir kallsvettig, så jag vet inte om jag dumpar eller vad det är. ligga en stund sen går det som över..

Jag kommer att ha en strategi när jag börjar jobba, och det är soppor till lunch/middag och youghurt och kesella/frukt till mellanmål. Då mår jag bra.. för det kommer ju inte finnas någon möjlighet att lägga mig när jag är tillbaka på U12.


Ett tips.. köpte två på skor på Zalando.se för priset mindre än vad ena paret kostade innan rea.. fri retur omman inte gillade skorna..  så nu har jag vårskor. 200:- billigt billigt..   

Presentation


Jag heter Bim Lindgren och har just genomgått en gastric bypass, jag tänkte blogga lite om min resa och hur jag mår. För övrigt så är jag en snart 40.årig gift, fembarns mamma. Jobbar som sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards