Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

8 dagar kvar

Av Bim Lindgren - 24 mars 2013 12:33

På sjukskrivningen, tycker det har gått jätte bra. Behöver lite mer disiplin när det gäller att äta, men det är svårt att äta sakta när man i 39 års tid kastat i sig maten. Drickat är det lite dålit med också.. men i dag har jag hittils fått i mig ca500ml.. bara resten kvar   

Nådde i alla fall -10 kg i torsdag.. otroligt.. Har fått tid för 6 v kontrollen men det blir en 9 v kontroll. skit samma. Har även fått en tid till diabssk, ska bli spännande och se hur värderna är, tar inga tabletter och bara en liten dutt nattinsulin.. knappt så det kommer ut nått från sprutan..   


I veckan som varit så har jag varit på jobbet två gånger, jag ser verkligen fram emot att få börja jobba.

På tisdag ska jag till Thor klass och prata om stroke    att få till det så man inte skrämmer dom,, mmm får se hur det går.. Har i alla fall fått av SKL massa armband om jag täntke barnen ska få..

I dag är det strålande solsken ute, men jag har med Magnus röjt i tvättstugan. Kastat lite kläder och kollat klädstatus inför våren.. ser bra ut..


Ha ett bra slut på helgen, ses snart igen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bim Lindgren - 14 mars 2013 13:20

HEj hopp!   I dag började dagen med besök på jobbet.. alltid så trevligt att titta förbi, alla är så glada, fast att det är tungt tungt på avd. I alla fall så vägde jag mig i morse.. 104 kg. Lika många kilon som jag vägde för 20 år sedan efter ...

Av Bim Lindgren - 12 mars 2013 11:50

I dag var dagen för att plocka bort aggrafferan.. hur skönt som helst, DSK strippade såren och la om för en vecka. sen är det bara ta bort eländet, det kliar ju så jag håller på att bli knäpp. I går var jag på fika dejt, träffar några andra kvinnor...

Av Bim Lindgren - 9 mars 2013 22:27

  Vaknade i morse vid 07.00 tiden somnade i går vid 21.00 helt slut och med världens huvudvärk. Kan ha varit lite för lite dryck i går, men det lurat mer åt lite migrän. De minsta barnen har varit på kalas som var på fantacyland, det nya lekställ...

Av Bim Lindgren - 7 mars 2013 15:39

ÅÅÅHHH vad gott det var med "mat" puread i alla fall.. jag mixade inte rödbetorna men dom var så små. Kalvsylta, potatismos och en liten klick rödbetssallad.. mums mums. I dag har jag tagit mig i kragen och städat barnens rum, men dom fick hjälpa t...

Av Bim Lindgren - 5 mars 2013 21:37

I dag hämtade maken älsta dotter med pojkvän på busstationen kl 06.00 tur han ändå skulle upp. I är det en vecka sedan jag blev opererad och det känns bara bättre och bättre. Raparna är bättre, svampen i munnen likaså. Smärtan runt bråcket är lit...

Presentation


Jag heter Bim Lindgren och har just genomgått en gastric bypass, jag tänkte blogga lite om min resa och hur jag mår. För övrigt så är jag en snart 40.årig gift, fembarns mamma. Jobbar som sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards