Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Bim Lindgren - 9 mars 2013 22:27


Vaknade i morse vid 07.00 tiden somnade i går vid 21.00 helt slut och med världens huvudvärk. Kan ha varit lite för lite dryck i går, men det lurat mer åt lite migrän.

De minsta barnen har varit på kalas som var på fantacyland, det nya lekstället. Mycket trevligt, å så trevliga föräldrar som stannade kvar och surrade över kaffe SAMT att få var nära Magnus det känns som det var ett tag sen, utan en massa måsten.


En rolig incident hände, jag gick med större sonen och hans kompis för att äta lite. Såg att dom hade barnmatsburkar.. super tänkte jag.. beställer detta och informerar om att det är till mig, för jag kan inte äta de andra maträtterna som hade..  tjejen i kassan hörde det men inte kille som värmde burken.. Gulligt värre så komemr han med en rosa plasttallrik och en rosa liten sked.. och den värmda maten i.. Sonen fick sig ett skratt, även kassatjejen fick sig ett skratt..


Nu i kväll har maken och jag sammarbetat med paj tillverkning blev riktigt god pajer.. tror dock det blev lite dumping även fast jag var så försiktig. lungt och stilla i soffan i en timme innan jag kunde dricka lite vatten och är nu bra igen..


Lyckan är total Schalger vinnaren är helt sjukt fantastiskt bra..Robin! Robin!  

Presentation


Jag heter Bim Lindgren och har just genomgått en gastric bypass, jag tänkte blogga lite om min resa och hur jag mår. För övrigt så är jag en snart 40.årig gift, fembarns mamma. Jobbar som sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards