Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Bim Lindgren - 7 mars 2013 15:39

ÅÅÅHHH vad gott det var med "mat" puread i alla fall.. jag mixade inte rödbetorna men dom var så små. Kalvsylta, potatismos och en liten klick rödbetssallad.. mums mums.

I dag har jag tagit mig i kragen och städat barnens rum, men dom fick hjälpa till, lite gnissel blev det men nu är det rent och fint. Toaletten är nästa åtagnade.    Lite vila nu, har lite lite ont i magen.


Min diabetes som jag med storförhoppning skulle försvinna med operationen, segar sig neråt. jag tar så lite insulin nu att det är löjligt.. Kan ju drömma om att slippa ta sprutor. Nu blir det en Allevo shack ligger lite back i dag. st'dande tog som över.


Dagens middags tips. Fiskgratäng, kokta morötter.. rivan till restan av familjen..


  


Må så gott alla..

Presentation


Jag heter Bim Lindgren och har just genomgått en gastric bypass, jag tänkte blogga lite om min resa och hur jag mår. För övrigt så är jag en snart 40.årig gift, fembarns mamma. Jobbar som sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards