Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Bim Lindgren - 3 mars 2013 14:57

Vaknade vi klockan, 06.20 av att lille sonen tykte att ALLA skulle vakna. efter en halvtimme i sängen så bestämde jag mig för att kliva upp i duchen. När vi alla fått i oss frukost så satt jag igång med sockerkaksbak och insåg att jag hade allt för lie mjöl.. i jakt på mjöl kunde vi slutligen göra klart..   


När sedan lillesonen ville gå till grannens barn så insäg jag vad klockan va. 09.20 GANSKA mycket för tidigt för ungarna att springa omkring hos grannar. Magnus hade redan börja köra snöslungan.. OPS! Men jag tror grannarna är förlåtande EN gång..   


Vid lunch tid så döck några goda vänner upp så trevlig att ni tittade förbi..  Nu längtar jag att bli pigg å rast.. om det fortsätter i samma takt som hitills så är jag det ganska snart..   


Magen är änså länge med. Raparna är med mig fortfarande.. kan göra lite ont när det kramar till i magen. Ett annat problem är att jag tror jag fått svamp på tungan.. undrar om det är det jäkla munsmältandealvedonenfrån h-vetet som orsakat det?


Jag råkade klunka i mig lite mycket vatten en gång, blev lite orolig men det gick bra..

NU ska jag straxs sätta i gång med middagsmaten.. spagetti och köttfärssås till familjen och tomatsoppa med kelda till mig.


Presentation


Jag heter Bim Lindgren och har just genomgått en gastric bypass, jag tänkte blogga lite om min resa och hur jag mår. För övrigt så är jag en snart 40.årig gift, fembarns mamma. Jobbar som sjuksköterska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards